Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

fyn weekend!!!!

  • miepie

    hallo skeetjes!! mn pc heb ik weer terug hoor en d8 zal ff een berichtje plaatsen.windows is er nieuw op en hy is weer supersnel,alleen wp enzo dr nog op msn,lime wire en van allerlei programma s maar.ik kan weer internetten!!!!!!!!!!! zo d8 zal jullie allemaal een fyn weekend wensen!!!!!!!!111

  • Anna 26-11-2007

    Pffffffffffffffffffft, gedaan met de rust. :+

  • miepie

    ja!! ik ben dr weer.je grootste nachtmerrie!!!!!! hahahahaha! maar je zal niet zoveel last hebben hoor ik moet van alles dr op installeren en nu wil t al niet pffff wat een verstand he??? heb me daar een zooitje grote letters..wil ik verkylen en wil me dat al niet lukken terwyl ik het nodug heb om mn printer te installeren……dus je heb nog ff rust heur!!!!!!!!!!1

  • Ton en Mirian

    ctrl ingedrukt houden en met je scrollwieltje (vooruit of achteruit) scrollen dan krijg jegrotere/kleinere letters :) sjo en nou aan de barbeknoei, laterssssssssssssss

  • miepie

    nou knoei ze lekkers zouk zeggen maar uh. de instellingen moeten hoger anders kan ie mn printer niet installeren

  • Anna 26-11-2007

    Als je de instellingen dan eens op een tafel zet, is dat hoog genoeg? :+

  • Nel

    Miepie lukt je vast wel :D

  • Ton en Mirian

    thnx but it's done :)

    ga met je muis op een leeg gedeelte van je bereaublad staan, rechtermuisknop en klik op eigenschappen, dan instellingen, zet um op 32 bits en op 1280 bij 1024 resolutie van je schermpie (voor un 17 inch scherm) dan mot ut goed komen

  • miepie

    ja dast probleem! ik kan dus niet verschuiven zeg maar…ja ik kant helder uitleggen he?? via het buroblad en eigensachappen was ik al zover want ik heb dr zo een kaart in dat je alles wat je op de pc ziet ook via tv kan en zo zet ik dat aan,vandaar dus geprobeert maar noppes

  • Anna 26-11-2007

    ??? :(

    Wat ben ik toch een gelukkig mens. Ik snapte ut niet, snap ut nog altijd niet en zal ut nooit snappen. Dus ik doe ook maar geen moeite meer om ut te snappen.

    Blond zijn is cooooooooooool. :D