Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Gaan stappen!

  • Anna 26-11-2007

    Gaan jullie nog wel eens stappen? Café, disco, uiteten, bioscoop, theater????

    Wij eigenlijk bijna niet. We zijn vroeger wel 5 dagen per week op stap geweest en hebben er nu totaal geen zin meer in.

    We proberen wel onze vakanties mee te pikken.

  • anita

    yep..

    2 weken terug met de meiden wezen stappen was gezellie! ik hoef absoluut niet elk weekend weg… dat trekt diot lijf ook niet meer hoor haha vroeger kon ik tot vroeg /laat opblijven een kort tukkie doen en weer doorgaan… nou dat red ik echt niet meer hoor, moet de hele week bijkomen als ik ben wezen stappen :+ :D hihi

  • Ton en Mirian

    “vroeguh”elke week naar de korenmarkt in arnhem, maar ut is nie meer zo gesellie, knokken etc maar de laatste bus die kwam nog te vroeg voor ons toen :D sjeu moesten we lopen met drank op, je doet er dubbel lang over :D

  • Anna 26-11-2007

    Daar begon het hier ook mee. In plaats van meteen kunnen doorgaan, duurde het al 1 dag of 2 dagen voordat mijn lichaam zich herstelde. Op een gegeven moment heb je ook het gevoel het allemaal al te vaak hebben meegemaakt. Maar daarom gaan wij veel op vakantie en regelmatig uit eten.

    En wat zou Ronald, Ronald66, Ro en Ro66 dan doen? Gaat hij wel nog stappen??? Hoe was trouwens gisteren het barbeknoeien? Flink geknoeid?

  • miepie 23-01-2009

    nee nooit meer….nu neemt mn dochter het van ons over..vorige week ging ze uit naar een grote uitgaansgelegenheid waar ik vroeger ook al heenging en na nafloop de stad in tot 5 uur s morgens/s nachts…. dr is niks veranderd….allen ga ik nu niet meer.zou het niet eens trekken tot 5 uur op te blvyen

  • Anna 26-11-2007

    Zo laat heb ik ut nooit gemaakt. Ik had het tegen 2 of 3 uur wel gehad.

  • Anna 26-11-2007

    Zwijg me over lopen met drank op. Ik ben vroeger met een vriendin en vriend in Zeeland met een zatte kop naar de zonsopgang gaan kijken aan zee. Per ongeluk de nieuwe spijkerbroek van mijn man aangetrokken, de jas van de vriend die mee was, met mijn achterste in een plas water gevallen, mijn vriendin stond met de laarzen in zee en liep te ver achteruit waardoor er een golf water in haar laarzen terecht kwam, in het huisje een schemerlamp omgelopen en het bord aardappelsla kwam omgekeerd op de grond terecht. Wij drieën hebben de hele dag geslapen terwijl de rest op de enig droge dag lekker erop uit trok. :D

  • miepie 23-01-2009

    ik lees het al ..tis overal hetzelfde….mn hubbie en ik waren nog jong….lekker gedronken en teruglopen naar de caravan..de caravan niet kunnen vinden en dan vallen over drempels en met de kont in de braamprikkels vallen….na 2 uur zwalken over de camping de caravan vinden,we hbben ons genoeg uitgeleefd met zn 2 tjes ….

  • Anna 26-11-2007

    Nah ja, heeeeeeel lang geleden, volgens mij zo'n 28 jaar geleden, zijn we naar wijnfeest geweest. Op de terugweg naar de bus stond ik aan de deur van een caravan te trekken omdat ik dacht dat het een openbaar toilet was. Komt een man van volgens mij bijna 2 meter lang in t-shirt en boxershort boos naar buiten vragen wat er aan de hand is. Het was zijn privé-caravan. Moet ie maar niet op een parkeerplaats staan. :(Mijn echtgenoot heeft het misverstand kunnen uitleggen. :D

  • miepie 23-01-2009

    ja dikke lol toch?? deze dan…mn mn had al op zn 22 ste een kunstgebit..we waren int dorp waar we woonden naar de kermis..je weet wel 1 feesttent 1 draaimolen botsauto s en zuipen in de tent..we hadden dus genoeg gehad en met de buren en een heleboel kennissen er geweest.op de terugweg hoorde ik wel een klap maar ja..een beetje drank op…thuis zit mn man met bloed op zn gezicht..hy was door zn been gegaan en met zn mond op de brievenbus geklapt en was 2 tanden en een halve kies kwyt….ik met een flinke slok op naar de buren met hun bezoek.o je had dr by moeten zyn! allemaal zoeken int gras op de knieen met drank op …..en maar lachen..zegt dr 1tje..ik kyk niet in de brievenbus hoor stel dat ze me byten.nu is dat niet zo komisch maar als de drank op hebt pffffffffff maar opeens gilt dr 1 IK HEB ZE!!! en ja hoor iedereen begon te applaudiseren .o als ik dr nog aan denk wat een lol was dat