Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Wat wordt er vandaag gegeten?

  • Anna 26-11-2007

    Hier wordt het straks:

    Gekookte aardappelen

    kipfilet in een saus van boter, creme fraiche, beetje curry, stroop en gefruit uitje

    spruitjes

    bloembool met eeen sausje van creme fraiche

    witlofsla

    komkommer

    Daar gaan de calorieën weer. :D

  • Nel

    Friet met zalm …sla blikje van de aldi met van alles en nog wat ..en appelflap zelf gebakken met slagroom ;)

  • miepie 23-01-2009

    gatverdakkie wat lekker allemaal!! ik heb een paar kilo shoarma gekocht met sla en knoflooksaus,lekker makkelyk want vandaag de tuin,eitjes verven ,en broeken korter maken dus ff wat makkelyks vanaaf

  • Anna 26-11-2007

    Maak de broeken niet te kort, is niet goed voor de eitjes. :+

    Verder een gezellige dag gewenst. :D

  • miepie 23-01-2009

    hahaha! ik kan er niks van ,broeken korter maken,eheb het laatst nog gedaan en de ne pyp was korter dan de ander…echt zo vaak geprobeerd maar ben een klungel daarin heb nu speciaal band en die kan je dr in stryken ofzoiets…we zien wel jullie ook een fyne dag!!!

  • Alie

    vandaag, biefstukje , andijvie en nieuwe aard, toe veel chocolade koekjes met 2 koppen thee!

  • anita

    we zijn een patatje wezen halen..

    vanmiddag op pad met de meiden en onze dochters… naar t strand, konden de meiden op de luchttrampolines en de moeders op t terras… nou… aangekomen zat t helemaal potdicht van de mist en was t koud!!!! toen maar ergens anders de duinen ingedoken bijeen speeltuin en hoppa moeders aan de picknicktafel met een zww :D lekkerrrr hoorrrr, jammer van t strand alleen…

  • Alie

    Ja dat verhaal ken ik ook, lekker weer in Velserbroek, ga je op de fiets naar het strand toch nog 10 km fietsen is het daar mistig, , jammer hoor!

  • Anna 26-11-2007

    Inderdaad jammer van het strand, maar jullie zijn wel lekker buiten geweest. ;)

  • Alie

    Buiten kom ik zat er is zo;n klein wit hondje dat steeds maar buiten wil lopen,