Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Fijne avond

  • Alie

    Maak het maar gezellig, dinsdag wordt er weer regen verwacht, en dan heb ik natuurlijk weer een afspraak met de kapper :-(

  • Anna 26-11-2007

    Voordeel is dat je dan binnen zit bij slecht weer. Beter dan dat je bij de kapper zit en buiten is het prachtigste weer. ;)

  • anita

    fijne avond, verzet je afspraak….

    ik ga ff een senseo derbij pakken:)

  • Alie

    Nee mijn haar zakt uit, t is te lang, daag.

  • miepie 23-01-2009

    och jeetje..ja maak gewoon een andere afspraak..ik ga zo bankhangen en hoop dat mn avond beter verloopt dan mn dag.o echt a lles ging verkeerd by my vandaag…zelfs normaal op een s toel kon ik niet zitten ,heb een printer by mn dochter op de pc aangesloten en je gelooft het of niet…miepie donderd zo van de stoel af met de snufferd op de grond!!!! om van de rest van de dag maar niet te spreken……….

  • Nel

    Miepie jeetje pechvogel vandaag .zielig :D

  • Anna 26-11-2007

    Ach zielepoot, kom eens hier, krijg je een knuffel van mij.

    En nu de rest van de avond rustig blijven zitten en je laten verwennen. ;)

  • miepie 23-01-2009

    ja dat ga ik ook maar doen want mn rug vind me ook al niet aardig,mn lampje boven de pc gaing net kapot, by het uitblazen van de eieren kenypt miepie te hard en drukt veel eitjes tot moes (ha toch wel lol hoor hahah),en las klap op de vuurrpyl liet miep een klein windje vliegen (ja moet kunnen tcch?) en moest heeeel hard lopen naar de wc.gelukig had ik toen geen pech

    en das nog niet ens alles mar goed k ga de bankop veel plezier vanaaf en die knuffel leg ik de hele avond naast me op t bankje dank je wel….
  • Anna 26-11-2007

    Ha, ha, pas maar op met die eitjes. Zijn de mannen in huis nog steeds blij met je? :D

    Enne……..behalve die knuffel zou ik ook nog een reserve-slipje op de bank leggen, je weet maar nooit. :D:D

  • miepie 23-01-2009

    ja hoor die zyn gek op my echt waar!!! en ik denk dak een pamper van mn kleine vriendje aantrek