Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Is jullie weekend al om of...........

  • Anna 26-11-2007

    …….doen jullie vanavond aan bankhangen voor tv?

    Grietje, wat ben jij stil de laatste dagen?

    Christa, als je dit zou lezen: spelen jullie mens erger je niet? Dan heb je geluk dat Appie nu in een goeie bui is. :D

  • miepie 23-01-2009

    volgens my is iedereen afwezig anna..ik ga ook de pc afsluiten ff mn joekeltjes…nou je ken het wel he?? al je zover bent slaap heerlyk!!!!!!!!!!!!!

  • christa

    haha nee hoor we komen net uit de eet tent,is oer gezellig.

    vandaag vreslijk mooi weer gister was het koud verder alle dagen mooi weer

    heb me lappie bij me en hier gratis

    internet. voor straks slaap ze ik zet hem nu uit

  • Grietje

    Heeey Anna, ja was de hort op. mijn moeder was jarig geweest en die woont niet bij mij in de buurt dus… lange dag gisteren.

    Daarna heb ik al mijn favoriete programma's op harde schijf bijgekeken want ik ben vorige week geen avond thuis geweest! Onee,, alleen de woensdag maar rest gewerkt, x uit eten…. tja, de dagen vliegen om!

    Vanmorgen maar weer naar de sportschool getogen, sauna erachter aan … lekker! bij zo'n overlijden in de familie ben je toch zo een paar weken met heel andere dingen bezig… en plots zie je bergen was, een vies huis …. dus nu deze week tijd voor me zelf en mijn huisje. ik werd alweer gebeld of ik kon werken….

    NEEEEEEE!!!!!!! NU EVEN NIET:) zo… dat luchte op:D

    groetjes ennuhhhh…… ik ben er weer :D

  • miepie 23-01-2009

    mooi zo meid…heb je gemist.en gelukkig ben ik niet de enige met dat buiten een peukie roken d8 al dat ik een mafkees was omdat ik t zo miste.mooi weer.buiten int zonnetje peukiemiedeukie dr by……….is wel moeilyk maar ja ff doorzetten nou ik ben dus niet de enige en jy ook niet …we gaan toch doorzetten met niet roken zullen we dat afspreken???

  • Grietje

    We doen ons best Miep! Ik was het niet van plan… ben toch potjandorie niet voor niets 7 kilo aangekomen…. dan is straks alles voor niets geweest! nee, ben het echt niet van plan!………..

    …… maar mis het wel :(

    maar ja… wát missen we dan> :? t slaat nergens op …………

  • Anna 26-11-2007

    Maar 7 kg? :D Meissie spring een gat in de lucht. :D

  • miepie 23-01-2009

    je hebt volkomen gelyk t slaat nergens op en toch…. stom toch hoe kan dat nou?? snap dr ook niks van maar t zal hoop ik wel weer overgaan ..

  • miepie 23-01-2009

    hoezo anna? vertel vertel…myn teller stond gister op 61! o das toch echt erg???? hoop niet dat er nog meer by komt…6 kg erby!!! pfffffffff nou ja tis nog niet zoveel als toen ik zwanger was hahahah!!!!!!!!!!!!!

  • Anna 26-11-2007

    Psssssssssst, ik heb al een week niet meer op de weegschaal gestaan. De laatste keer was er nu in totaal 18 kg bijgekomen. :D