Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Leuke anekdotes!

  • Anna 26-11-2007

    Ik heb um al eens verteld hier, maar ik vind hem zo leuk en het viel me net weer in, dus nog maar eens een keertje.

    Jaren en jaren geleden zaten we met vrienden in Zuid-Spanje op een terras naast een Spaans echtpaar met zoontje van een jaar of 12. Vraagt mijn vriendin: “Where do you come from”. Arme kleine kende geen Engels en zegt heel beleefd: “I don't understand you”, waarop mijn vriendin dacht dat ie slechthorend was en ze schreeuwt hem in zijn oor: “Where do you come from”. :D:D

    Ik heb nog nooit zo erg de slappe lach gehad en heb het dermate uitgegierd samen met onze vriend dat de mensen bleven staan en mijn man zich schaamde en naar het toilet is gegaan, zodat maar niemand zou denken dat hij bij mij hoorde. :D:D

    Nog iemand een leuke anekdote? Geneer je niet en zet um hier neer. :D

  • miepie 23-01-2009

    oooh lachen toch??? ik had laatst ook wat leuks…by de suoermarkt hier is een parkeerplaats en een paadje om er met het karretje langs te gaan.ik wil door dat paadje en staat er een auto voor,ik kan er wel door maar een moeder met kind in het karretje niet zo te zien.ik loop er langs en zeg ja ja mensen kunnen soms de auto zo achterlyk parkeren …. zegt ze das MYN auto………….bingo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

  • Grietje

    tjonge…. ja voor jullie beiden een mooi verhaal! haha:D

    mijn laatste leuke was dat mijn zoontje vol overtuiging brengt dat hij écht geen melktanden heeft! wat dan wel? Joky tanden!!!:)

  • miepie 23-01-2009

    ja das ook maar wat he? hoe zou hy zn vaste gebit noemen??

  • Anna 26-11-2007

    Ha, ha,

    Jaren en jaren geleden vroeg mijn vader aan mijn neefje van toen misschien 10 jaar oud of hij hem wilde helpen met het slepen van stenen. Neefje keeg eens naar de grootte van de stenen en zegt heel serieus tegen mijn vader: “Nee hoor, gaat niet, daar krijg ik romantiek (reuma) van in mijn handen”. :D

  • miepie 23-01-2009

    o t zyn me dr ook wat je? kinderen…..ze kunnen wat zeggen….by my was toch een jochie (heb het hier wel eens verteld) die zag dat ik corned beef at, zegt gatver je eet toch geen hondenvoer,,,en dr gilt dr 1 vanaf de wc mahaaaaaaaaaaam de billeveeg is op!! en een ander heeft zn hand op de opereercamera(kopieerapparaat) gehad

  • miepie 23-01-2009

    denk ik net aan… dr was reclame op tv over een film,vol van spanning zegt de man op tv,spanning,humor romantiek en sex waarom een drol van 7 zegt nou zet maar over hoor heb geen zin om een sex film te kyken!!!

  • Anna 26-11-2007

    :D leuk he die uitspraken.

    Op mijn werk belt een vrouw terug om haar Vaticaannummer door te geven??????

    *

    *

    *

    *

    *

    *

    *

    *

    Was dus haar fiscaal nummer. :D:D

  • Nel

    Heet toch burger services nummer :?:?:?

  • Grietje

    dat had mijn schoonmoeder kunnen zijn….

    haha die heeft ook altijd van die leuke uitspraken.

    Vroeg laatst of ik wist wat douche in het engels was… nou shower zei ik. Neeee zegt zij weer… douche!! ja shower zeg ik……

    >

    >

    >

    >

    >

    >:)

    he does

    she does (hij doet, zij doet hahahaha:D)