Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

ben er weer

  • christa

    we hebben het heel gezellig gehad, appie en ik op de tandem.hij zich het laplazerus trapen en ik lekker achter op

    we hebben ontzetten gelachen,en lekker gegeten en geen zuurkool met geiten kop

    of iets anders smerigs :D:D:D

  • Anna 26-11-2007

    Vertel, vertel. :D

    Niks omgestoten, gevallen, uitgegleden, tafelkleed van tafel getrokken of zoiets? :D

    Welke domme dingen heeft Appie gedaan? Vertel het maar gerust, wij vertellen niks door hoor en hier hebben we toch geen meelezers. :D:D

  • christa

    appie doet geen domme dingen haha dat laat hij aan mij over :D:D

    ben weer weg moet op verjaarsvisite

  • appie

    Mensen deugt, ik heb me lens gefiest,met die meid achter op mijn fiets ,ze trapte niet, ze keek oost en west,kreunde ach en weeh ,eten en drinken kon ze prima en in de sauna!!!!! ,dit verhaal komt nog , ga nu eten en dan naar schaken,,,tot morgen !!!!!

  • Anna 26-11-2007

    Veel plezier. ;)

  • Anna 26-11-2007

    Pffffffffffffffft, wat lang nog tot morgen, bwehhh we willen het nu horen. :D

  • Nel

    Wij hebben nog prachtige sporttandem met 23 versnellingen sta in .bathmen ;)

  • miepie 23-01-2009

    nou das mooi kan je mooi hier op de koffie komen als je daar logeerd

  • miepie 23-01-2009

    ja heb je mooi goed anna we zyn niet neiuwsgierig hoor maar zyn graag op de hoogte van het nieuws

  • Nel

    Ga daar pas in mei heen …