Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

anita

  • miepie 23-01-2009

    was je nog naar de ha geweest met je dochter?

  • Anna 26-11-2007

    Klopt, ben ook benieuwd.

  • anita

    yep miepie… we moeten bloedprikken en urine laten onderzoeken…

    haar ogen waren prima,vanwege de hoofdpijn, de ha denkt aan een geboorteafwijking… omdat ze vaak buikpijn heeft, ze is heel klein , licht en tenger voor haar leeftijd, denkt hij aan een of andere afwijking die een groeistoornis met zich mee zou brengen…?

    ik heb zelf dat idee en gevoel totaal niet, maar ik ben dan ook geen dokter.. dus donderdag bloedprikken etc en dan volgende week de uitslag ff afwachten…

    wat lief dat je ernaar vraagt!

  • Anna 26-11-2007

    Dus maar weer afwachten.

    Enne……….ik geloof ook dat Miepie lief is. ;)

  • miepie 23-01-2009

    vaak komt dr niks byzonders uit…ik had een vriendin die had ook een dochtertje dat was ook een klein tenger poppetje en die had vaak dat soort singen..dr kwam nooit echt wat uit en was verder ook gezond….misschien gewoon dr bouw…vaak vlak voordat ze een groeispurt krygen geeft ook vaak lachten nou wees maar bly dat ze alles gaan nakyken.stelt je toch gerust niet dan>??? en ik lief??? o meid ik ben een scheetjuh!!!! hahahah garpje!!!!!!!!!!!!!

  • Grietje

    is ook best spannend wat er zich bij jullie afspeelt dan Anita… zorgen om je kind zijn nooit fijn….

  • Kaat

    Hai Anita, lees ik nu zeg, wil je even veel sterkte wensen en denk vooral niet erge dingen he!

    Knuf van mij.

  • anita

    nee hoor, ik denk dat de ha er helemaal naast zit haha …:+

    maar we zullen t ff afwachten wat er uitkomt, want t klopt niet dat een meisje van 10 steeds hoofd en buikpijn heeft…maar ik ga niet van enge en erge dingen uit ;)

  • Kaat

    Oké, je hebt in ieder geval de goede mentaliteit en toch ook goed voor zekerheid even na te laten kijken, duim voor je.

    Ik heb geen flauw idee wat het kan zijn.

  • anita

    ik ook niet… ik sta zeker niet gek te kijken als t een vorm van stress zou zijn…. we zien t wel volgende week :)