Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

grietje

  • miepie 23-01-2009

    hoe is het vandaaag gegaan?/ zeker erg moeilyk he?? en daar bedoel ik 2 dingen mee…de ouders van dat kindje en het niet roken..hoop dat het gelukt is niet te roken nou hoor het wel doe je kalm aan??

  • Anna 26-11-2007

    Nee hoor, onze andere kanjer heeft niet gerookt, no way.

  • anita

    idd… je krijgt wel ding na ding te verwerken hoor Grietje! ( kan maar niet wennen aan de naam :+ )

  • Grietje

    Jullie zijn schatten hier. Ja Anita, het gaat wel even achter elkaar door zo…. maar nee, ik heb niet gerookt Miepie….dat heeft Anna goed.

    Het is alleen wel lastig de aandacht overal bij te houden, telkens als je denkt: nu weer op gewone voet verder komt er weer iets….

    toch blijf ik een positief ingesteld en vooral gelovig persoon dus blijf er heus wel bij op de been. alleen de flut raakt er af en toe een beetje uit en dus zorgen we ervoor dat we op tijd naar bed gaan, en niet gezellig hier zitten te beppen ;) maar die tijden komen ook wel weer….

    we zaten vanavond nét lekker achter een bakkie leut en komt onze wijkdame op de koffie (waren we helemaal vergeten:?) en die bleef lekker zitten….:D pffff

    maar goed, de avond is weer voorbij zo….!

    ik ga nog even lekker jullie berichtjes bekijken en dan zo maar weer naar bed.

    Groetjes, Grietje…. goh Anita, ik vind het nog wel zo'n mooie naam! :D:D:D

  • Anna 26-11-2007

    Meissie, truste en jij wil wel dromen van Miepie en mij he. Nel niet. Zo erg zijn we echt niet hoor. :D

  • Grietje

    nou … vooruit dan. haha

    ik denk dat ik dan in lieve groentes droom:?:?snappie:):D

  • miepie 23-01-2009

    gellikig maar meissie .ja soms is het leven hard he?? t niet altyd eerlyk, weet dr zelf alles van ,heb al jong van alles meegemaakt maar het heaft me wel een sterk mens gemaakt…blyf positief hoewel dat niet altyd makkelyk is he?? ben heel tros op je dat je die peuk niet gepakt hebt hoor.als je zover bent slaap lekker meid

  • Anna 26-11-2007

    Groen snap ik nog maar verder kom ik niet. Ach, zolang je geen nachtmerries krijgt van ons is het goed. Slaap lekker. ;)

  • Grietje

    thanx…:)

    die peuk was ná het condoleren al niet zó belangrijk meer hoor…. maar ja, die momenten zullen inderdaad altijd wel terug blijven komen.

    Ik ga er inderdaad lekker in, spreek jullie later weer! dag dag! slaap lekker

  • Grietje

    maakt niet uit…. ;) miep werd hier lief genoemd en jij eet altijd 100 groentes….

    snap u? of nog 1 nachtje over slapen? :D