Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Goeiemorgen WAKKER WORDEN

  • Grietje

    hahaaa heb je wel gehoord maar me lekker weer omgedraaid:D kwam er om 10.00 pas uit, een uniekum hier!! Zoontje van 4 sliep zelfs tot 10.30! heeeeeerlijk:):):)

  • miepie

    wat een berichten allemaal op de zaterdagochtend! wy hadden gisteravond wat gedronken met mn zoon en dochter..gebeurd zelden maar was heel gezellig,miepie heeft 3 wyntjes gehad moeost van anna gister hahaha) en was ook al weer om 5 uur wakker.maar ben mooi blyven liggen boekje lezen,vandaag en morgen staan op de planning gaan we in d e tuin aant werk.is wel nodig hoor en maar w88 op de zon! volgens myn man in de midaag komt de zon i k hoop het nou fyne dag allemaal!!!!!!!!

  • Kaat

    Kaat duikt zo onder haar zonnebankje! Mistrostig weer is het!

  • Nel

    Gisteren zat in topje buiten kort rokje aan.;).en me nieuwe schoenen open schoenen aan nou is het weer laarzen dag:)

  • Anna 26-11-2007

    Miepie, vanavond iets minder he. :D

  • Anna 26-11-2007

    Zo zeg, jij durft. De mannen bleven zeker staan. :D

  • miepie 23-01-2009

    wat dan meid? was het te stil??? vanavond niks en jou en ro gek maken???

  • Anna 26-11-2007

    2 wijntjes misschien in plaats van 3? Of we maken er met z'n allen een feestje van. :D:D

  • miepie 23-01-2009

    wat jy wil meid miepie doet wel mee hoor met of zonder wyntje…maakt me niet uit heb altyd wel lol