Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Hoe ging het ook alweer

  • Marianne S

    Dus dat, hoe werkte het ook alweer hierB)

  • Marianne S

    volgens mij is het andere prikkie ter ziele………………….jammer kwam weer steun zoeken ben nu 4 dagen rookvrij …………….

    Maar valt nie mee nie

  • Marianne S

    maar volgens mij gebeurd hier ook niets tot weinig………………….

  • anna 26-11-07

    Hoi Marianne, af en toe komen we hier nog eens voorbij fladderen. Help mij even, wanneer was jij op het prikbord? Je naam zegt me wel iets, maar hoelang ben je rookvrij geweest?

    Ja jammer dat het andere prikbord ter ziele is. Was een leuke tijd. ;)

    Wat goed dat je weer gestopt bent. (Y)

  • Marianne S

    Hoi Anna,nou dat is best lang geleden dat ik op de prikkies kwam, ongeveer gelijk met Christa toen ben ik 18mnd rookvrij geweest

    Ja toen gebeurde er regelmatig wel het een of ander hier hahahaha was best leuke tijd ook met de ruzie`s en zo

    Ben nu weer 5dagen cold turkey gestopt …valt niet mee enik hoop dat ik het volhou

  • anna 26-11-07

    Oh nee, zolang als onze prikbordmama Christa ben ik er nog niet ha ha. Ik heb wel nog steeds contact met een aantal mensen, waaronder Christa. Zoals je aan mijn naam kunt zien ben ik al dik 5 jaar gestopt en ik heb een tijdje de felies verzorgd met nog een prikker.

    Kom op dit gaat lukken, je weet hoe het moet.B)-

  • essie 9-12-09

    hoi marianne soms komt er nog wel iemand langs hier :D

  • christa

    hoi marianne goed dat je weer gestopt bent,gaat het nu allemaal weer goed met de gezondheid?

    heb nog een oud email adres van je had ik wat op gestuurd,maar kwam weer terug

    gr christa

  • Marianne S

    Heeeeeeeeeeeeeeeeeeel soms

  • Marianne S

    Hoi Christa, het gaat redelijk, met jou ook alles goed gegaan??