Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Het weer van deze zaterdag!

  • anna 26-11-07

    Goeie morgen pollewopjes, het is weliswaar niet heeeeeeeel warm, maar ik zit toch hier met de deur open. Zonnetje komt heeeeel voorzichtig om de hoek kijken, maar ik denk dat ie het toch moeilijk krijgt. Teveel bewolking.

    Vanmiddag toch maar weer een terrasje opzoeken.

    Voetballiefhebbers succes met jullie clubs en “scheidsen” denk a.u.b. aan de gemoedsrust van de fans! :D

    Ik wens jullie nog een fijne dag. (tu)

  • essie 9-12-09

    Goedemorgen Anna ja heerlijk weer zit ook met de deur en raam open heerlijk die frisse lucht :D

    Helaas kan ik niet genieten van het weekend ze zijn met de tegels bezig in de badkamer het huis gaat er steeds beter uit zien gesus wat een stof >:D<

    Heeft alleen weinig zin om het op te ruimen vloer ziet wit nu in plaats van bruin (:D

    Maar hopelijk is het eind resultaat heel erg mooi :D

  • anna 26-11-07

    Het eindresultaat zal zeker mooi zijn. Ik wacht vol ongeduld op de foto's op facebook. :D

    Boodschappen zijn binnen en we hebben 2 terrasjes uitgezocht vandaag. Op het eerste pannenkoek gegeten en husband een kaasplankje (foto heb je kunnen zien). Morgen gaan we voor gezond. ;)