Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Goeiemorgen WAKKER WORDEN

  • (b)engel

    Sjo, het word een mooie dag. Heb mn huisje al aan kant dus kom maar op met die zon!

  • miepie

    poeheejj! jy bent ook niet te vroeg!! maar hier is het nog bewolkt een beetje mistig..zal wel snel opklaren fyne dag!!!!!!!

  • Nel

    Hier is het donker …maar de zon kom vast …fijne dag :)

  • Alie

    goedemorgen .je hoeft niet zo te schreeuwen ;-) ik ben wakker vanaf 8.00 uur, t is hier helemaal niet mooi , bewolkt en mistig,

  • (b)engel

    Vrees dat ik ook even te vroeg zat te juichen, helemaal geen zon. Naja vertrek vanavond lekker voor een paar dagen naar mn geheime plekje in het bos haha

  • (b)engel

    Ik was er al om 5 uur uit, kon niet meer slapen.

  • Nel

    Word vandaag geen rokjes dag :D

  • (b)engel

    Met een wollen onderbroek is het goed te doen hoor. Ik heb mn kuitjes niet voor niets de hele winter getraind!

  • Anna 26-11-2007

    Morruge allemaal,

    Mijn beentjes blijven ook lekker ingepakt. Bewolkt en geen zon te zien. Maar ehhhh je kunt schreeuwen wat je wil, ik word er toch geen minuut eerder wakker van. Heb net een broodje kaas op en zit aan de koffie. :D

    We gaan dadelijk naar de markt groente en fruit halen en hopelijk zit er vanmiddag nog een terrasje in. ;)

  • Alie

    terrasje :-( het regent hier , mistig en nat, volgens mij woon jij in het zonnige zuiden!