Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

fyn weekend!!!!

  • Anna 26-11-2007

    Nee dat is Christa. :D

  • Ton en Mirian

    die ken ik irl, die heeft niet van die korte beentjes :D tis wel un brokkenpiloot da wel :+

  • miepie

    nee heb zitten klloien by adapter dan dan modi daar kon je het ook veranderen ,maar zal proberen de driver van de grafische kaart te down nen,mn dochter zei ook al miss hebben ze die nog niet gedaan.eigenlyk zouden ze voor moi nog van allerlei programma s dr op zetten nero, de wp enzo van 2007 ik heb nl 97 nog op cd,,en weet ik veel wat al niet meer maar degene die het deed was ziek geworden maar wp zat dr wel nieuw op,dus als ik hem daar had gelaten was ik hem nog langer kwyt geweest en kon ik anna nie lastig vallen!!!! ,en jy bent ook zo bly af en toe een berichtje van een ergere dan jou te lezen en ik kan jullie natuuurlyk niet in de steek laten he?? nou kan ik tenmiste op i net en mn mail enzo en dan kyk ik volgende week wel als ie dr weer is……….

  • Anna 26-11-2007

    Ik ken haar nu ook een beetje. Ze heeft me privé de foto gemaild die Maria van Appie via tv had gemaakt toen ze bij kassa was. ;)

    Vond ik heel aardig van Christa.

  • Anna 26-11-2007

    Miepie, haal jij nou nooit eens adem als je praat. Ik word alleen al duizelig van het lezen. Ik zit me hier aan de tafel vast te houden. :D:D

  • Ton en Mirian

    je hebt mijn face nu hier gezien :+ nou de jouwe :D

  • Ton en Mirian

    had um daar gelaten…..

  • miepie

    komt dak nie meer rook ik zweer ut!!! m a a r a n n a, s p e c i a a l v o o r j o u d o e i k r u s t ig o k e???????

  • Anna 26-11-2007

    Ha, ha, met leesbril op en gewone bril ervoor te houden was een klein beetje te zien. Maar wat ik zag was niet verkeerd hoor. Mijn echtgenoot vroeg al of hij zich nu zorgen moest gaan maken. :D:D

    Mijn foto komt nog. :D

  • Ton en Mirian

    haal je ook wel us adem of dender je maar door :?