Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

fyn weekend!!!!

  • miepie

    nou meid op speciaal verzoek van jou zal ik een wyntje nemen…mn zoon en dochter zyn ook alle 2 thuis en zeiden net zullen we dr met zn allen een paar proeven???? nou dat gebeurt hier zelden maar alst gebeurt is het beregezeliig.dus ik ga stoppen en ff wat drinken met hun….veel pleieir nog vanaaf en slaap lekker als jullie zover zyn

  • miepie

    oke.voor ik echt aan de buis ga met mn kids….vroeger op de camping was een gekostumeerde voetbalwedstryd..miep vond dr geen zak aan en wou niet meedoen maar.ja MOET meedoen das gezellig das leuk en onder druk van iedereen deed miepie mee…….spelregels onbekend maar miep liet zich niet kennen…..ik zie dat iedereen achter de bal aan loopt dus tja dan loop ik maar mee en wat denk je??eindelyk eindenlyk had ik een keer de bal…komt dr een ander verkleed ding langs en die pakt me de bal af…miepe werd zo boos die trapt dr tegen de benen ja laat me niks afpakken ben me daar gek!!!!!!!!!!!! ze rolde over t veld dr scheenbeen onder t bloed….en miepie moest vant veld en was dr hele leven geschorst.,…..was mooi van de voetbal af…trouwens was niet ver van de waarbeek af hoor

  • Anna 26-11-2007

    Ha. ha, nou zeg, mensen die bij jou in de buurt komen leven gevaarlijk en volgens mij heeft Ro puur geluk gehad dat ie jou niet tegen is gekomen. :D:D

  • miepie

    ja echt wel die jonge heeft zo een mazzel gehad!! ben echt bly voor hem dat ie my niet tegenkwam vroeger….ben nu natuuuurlyk ouder,wyzer en heel verstandig….ik ga nu echt wat drinken doei doei

  • Nel

    OOOOOOOOO en dat was ik :D

  • Anna 26-11-2007

    Heb jij effe geluk gehad dat je zo laat bent. :D

  • miepie

    ja bereid je vor nel!!!!!!!!!!!!!!

  • Nel

    Waarop dan :D nog twee dan zijn jullie van me af ..ga heerlijk tijdje weg ..naar het oosten van het land ;)

  • miepie 23-01-2009

    o das gezellig! komen we elkaar vast wel een keer tegen gaan wy een terrasje pakken niet dan??

  • Nel

    Neem met laptop mee ;)