Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

fyn weekend!!!!

  • miepie

    nee nee dan hebben jullie niks om te klieren…wie gaan jullie dan etteren??

  • Anna 26-11-2007

    Dank je wel, ik denk dat ik zo wel weer rustig word. :D

  • Anna 26-11-2007

    Ehm, ehm, ehhhhhhhhh, ik weet ut effe niet. :(

  • Ton en Mirian

    de eerstvolgende die hier komt typen :D

  • miepie

    d a t b e d o e l i k ma a r anna……..

  • miepie

    tja..sinds ik niet meer rook heb ik lucht zat maar haal nog lucht als eerde toen ik dr bykant in stikte dus heb lucht over en dender maar door…neem straks wel een neut.wordt ik sloom van

  • Anna 26-11-2007

    2 opties:

    1. We zoeken naar een 1e en 2e reserve voor als miepie er niet is.

    2. We zorgen dat Miepie een reserve peecee krijgt.

    :D

  • Anna 26-11-2007

    Wat mij betreft mag je er 3 nemen. :+

  • miepie

    nou zie!!!! das beter toch??? eergister moest t ned elftal voetballen en mn dochter keek ook mee,maar ja miepie de kwakerd zat te lullen en te lullen zegt ze tjesus wat @!#$ jy veel hoe komt dat??ik zeg tja .heb geen pc en kan de mensen op smr niet lastig vallen………..o die voetbal he?? ikzag geen verschil haast ned met oranje shirt en die anderen met een rode broek en witte shirt pfff eer ik dr achter was wie wie was de wedstryd afgelopen.en zogaat t altyd by my als ik voetbal kyk,heb medelyden met mn man hoor……vraag hem 100 keer wat buitenspel ook al weer is en ik snap dr nog noppes van en das nog netjes gezegd

  • Ton en Mirian

    sjee, ik ging vroeguh met mun ouders naar de waarbeek (camping) ben nog dankbaar dat jij er nie stond :D